توسعه تجارت بین الملل سپهر آریا - سهامی خاص
مشاوره ، واردات و صادرات و خدمات تحصیلی-حقوقی : ایران - استرالیا

صادرات به استرالیا صادرات میتواند راه سود آوری برای توسعه تجارت باشد، از طرف دیگر.....

صادرات میتواند راه سود آوری برای توسعه تجارت باشد، از طرف دیگر باعث افزایش ریسک و کاهش وابستگی به بازار داخلی میگردد. تحقیقات نشان میدهد که، بطور متوسط، شرکتهای صادرکننده بیشتر از همتایان غیر صادرکننده سودآور هستند

در این بخش بطور خلاصه مراحل و اقدامات لازم برای تبدیل شدن از یک شرکت محلی - منطقه ای به یک شرکت بین المللی  و ترتیبات و آمادگی های لازم برای تبدیل شدن به یک صادرکننده کالا ها و یا خدمات به کشور هدف بطور مختصر و مفید توضیح داده میشود.

لازم به ذکر است شرکت سپهر آریا با همکاری با شرکت های منطقه ای و بین المللی در توسعه تجارت خارجی، یکی از راه های مطمئن در سطح بین المللی در ارائه این خدمات مورد نیازشرکت ها و سازمانهای خصوصی و دولتی هم در بخش مشاوره و هم در صادرات مستقیم کالا ها و خدمات به و از کشورهای ایران و استرالیا میباشد.

درباره صادرات

صادرات میتواند راه سود آوری برای توسعه تجارت باشد، از طرف دیگر باعث افزایش ریسک و کاهش وابستگی به بازار داخلی میگردد.تحقیقات نشان میدهد که، بطور متوسط، شرکتهای صادرکننده بیشتر از همتایان غیر صادرکننده سودآور هستند.

اطلاعات بیشتر ...

آمادگی برای صادرات

قبل از اقدام به برای هر کاری باید مطمئن باشید که شما دقیقا همه چیز را در مورد صادرات میدانید و از همه مهمتر اینکه تجارت شما آمادگی لازم را در این زمینه دارد.صادرات احتیاج به زمان، پول و تعهد مدیریتی قوی دارد.در مراحل اولیه صادرات، مدیران از بازار داخلی منحرف میگردند که در یک دوره کوتاه مدت تحت فشار قرار میگیرند،

اطلاعات بیشتر ...

استراتژی صادرات

یکی از اجزاء ضروری برای طرح صادرات شما، استراتژی صادرات است. این استراتژی باید ساده، اما مطمئن باشید که تمام پرسنل در آن درگیر هستند و پاداش حاصل از صادرات نصیب آنان نیز میگردد.توسعه استراتژی صادرات به شما برای داشتن یک تعریف مشخص از اهداف صادراتی و مطابقت منابعتان با آن اهداف کمک میکند.

اطلاعات بیشتر ...

بازاریابی برای صادرات

همه ما میدانیم که اولین برخورد و تاثیرات آن در تجارت چقدر مهم هستند.نامه ها، بروشورها، ایمیل ها، فاکس ها، تلفن ها و ملاقات های حضوری همه تاثیر قابل توجهی دارند و یک ارائه خوب باعث مزیت رقابتی میگردد. اینکه چطور یک تاثیر خوب بگذارید نیاز به توجه به عواملی چون: اعتماد به نفس، پاسخ گویی، حرفه ای و دوستانه بودن دارد.مشتریان، قدردان پاسخ های موثر و سریع و اینکه احساس کنند که درخواست هایشان برای شما مهم هستند.

اطلاعات بیشتر ...

قیمت گذاری و مظنه برای صادرات

قیمت گذاری و یافتن قیمت برای کالاها و خدمات و نکاتی را که باید در نظر گرفت کار بسیار دشواری میباشد.قیمت کذاری داخلی با قیمت گذاری صادراتی کاملا متفاوت هستند: شرایط متفاوت بازار، هزینه های متفاوت، فرمت های قیمت گذاری متفاوت همه بر آنچه که شما از مشتریان بابت کالاها و خدماتتان مطالبه میکنید تاثیر میگذارند.

اطلاعات بیشتر ...

دیدار از بازار مورد نظر

در اولین فرصت برای دیدن بازار و کشور مورد نظرتان اقدام کنید تا بتوانید فرصت ها را بیشتر ببینید و تمرکزتان را بیشتر کنید.

اطلاعات بیشتر ...

مدیریت ریسک

صادرات به مفهوم فرصت های بیشتر میباشند، اما شامل ریسک های بزرگتر نیز هستند، گرچه شرایط برای تجارت بین الملل در این سالها تغییر یافته اما ریسک، زمانی که شما کالا و خدمات خود را به کشور دیگری میفرستید هنوز وجود دارد. اولین گام در مدیریت ریسک صادرات، شناسایی منابع هر ریسکی میباشد،.

اطلاعات بیشتر ...

تامین مالی صادرات

بودجه صادرات شما بوسیله بازار و یا کشور مورد نظر شما و همچنین کالاها و خدمات صادراتی شما تعیین میگردد. برای مثال بازار آمریکا و یا چین در مقایسه با امارات و کویت بسیار بزرگتر هستند و هزینه های تبلیغات، بازاریابی و سایر هزینه های صادرات به این کشورها بسیار زیادتر میباشند.بودجه صادرات شامل هزینه هایی میگردند که در زمان بازاریابی کالاها و خدماتتان در کشور مقصد اتفاق می افتند

اطلاعات بیشتر ...

حمل و لجستیک

حمل کالای صادراتی شما به بازار کشور وارد کننده مسئله بسیار سختی در صادرات کالا میباشد. استفاده از یک شرکت حمل و نقل خوب بسیار موثر است، اما دانستن مختصری از اصول اولیه شرایط و مقررات، قیمت گذاری و مدارک حمل و نقل بسیار اهمیت دارد.

اطلاعات بیشتر ...

مدیریت درخواست های فروش

بیشترین کار شما بسته به موقعیت شما در دریافت درخواست های فروش از طرف مشتریان میباشد که میتواند شما را به عنوان یک صادرکننده موفق جلوه دهد. هر درخواستی، بالقوه میتواند یک سفارش برای صادرات باشد، پس باید تمام درخواست ها جدی گرفته شوند. بنابراین همه چیز بستگی به چگونگی رسیدگی شما به سفارشات دارد.

اطلاعات بیشتر ...

انواع پرداخت ها در صادرات

پرداخت، مهمترین بخش از مراحل صادرات است.تعدادی روشهای پرداخت برای صادرات وجود دارد که بسته به شرایط میتوان از آنها استفاده کرد.این شرایط شامل: میزان اعتماد صادر کننده به واردکننده، میزان ریسک پذیری صادرکننده و واردکننده، حجم نقل و انتقال پول و میزان و طول دوره معامله با واردکننده میباشند.

اطلاعات بیشتر ...

نمایندگیها و توزیع کنندگان

بیشتر شرکتهای صادرکننده به بازارهای بین المللی تکیه بر نمایندگیها و توزیع کنندگان محلی دارند.

اطلاعات بیشتر ...

قانون تجارت بین الملل

صادرکنندگان باید از تحریم هایی که دولت متبوعشان بر اساس قوانین داخلی یا برمبنای مصوبات شورای امنیت سازمان ملل متحد وضع کرده اند آگاه باشند. تحریم ها میتوانند شامل محدودیت واردات و صادرات، ممنوعیت کمکهای فنی، آمورشی و تامین مالی، محدودیتهای سفر و تحریم های مالی بر علیه شخص خاص، نهاد و یا کشوری باشند.

 

اطلاعات بیشتر ...